Zaměstnanecký časopis společnosti PENAM jako nástroj interní komunikace – Iva KAŠÍKOVÁ
Iva KAŠÍKOVÁ
Bakalářská práce
Zaměstnanecký časopis společnosti PENAM jako nástroj interní komunikace
Employees's Journal of the PENAM Company as an Instrument of Internal Communication
Anotace:
Práce pojednává o zaměstnaneckém časopise společnosti PENAM, jako součásti interní komunikace firmy. Zamýšlí se nad tím, zda je nositelem firemní kultury, posiluje hrdost a sounáležitost zaměstnanců k firmě a je nezbytnou součástí interní komunikace firmy. Práce nahlíží na tuto problematiku také z pohledu personalistů společnosti.Abstract:
This thesis deals with an employee journal of the PENAM Company as a part of the inter-nal communication. It discusses, whether this journal is a vehicle of corporate culture, whether it reinforces pride and sense of belonging of employees to the company, and whe-ther it is an essential part of the internal communication of the firm. The thesis looks at this issue also from the perspective of Human …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠÍKOVÁ, Iva. Zaměstnanecký časopis společnosti PENAM jako nástroj interní komunikace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společensky odpovědná firma
Zuzana Nováková -
Společensky zodpovědná firma v ČR – rizika a výhody
Marie Čulková -
ČEZ Energetické produkty, s.r.o. jako společensky odpovědná firma
Michaela Soldánová -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára Čurdová -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára John -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková