Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí – Roman Šimr
Roman Šimr
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Marketing Communication of a Professional Sports Club in Online Environment
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá základním vymezením obecného marketingu s důrazem na marketing ve sportovním prostředí. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy a pojmy spojené s prostředím internetu. Praktická část následně analyzuje vybraný sportovní klub z hlediska jeho působení v online prostředí. Definuje použité nástoje, způsoby užití a provádí různá měření pomocí dostupných …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the basic definition of general marketing with a greater emphasis on the marketing of the sporting environment. The thesis explains basic marketing concepts and concepts related to the Internet environment. The practical part analyzes the selected sports club in terms of their activities in the online environment. It defines used tools, usage patterns, and various measurements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/etkdr/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová