Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s.r.o. – Bc. Martina Semrádová
Bc. Martina Semrádová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii Pivovaru Ferdinand, s.r.o. sídlící ve Středočeském kraji v městě Benešov. Cílem této práce je vypracování vhodné marketingové strategie společnosti a návrh realizace s využitím nástrojů situační analýzy a SWOT analýzy. Tato práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická část pojednává o marketingu jako takovém a objasňuje proces marketingového …viacAbstract:
Bachelor Thesis is dedicated to a marketing strategy of Ferdinand Brewery ltd. located in Benešov Town in the Central Bohemian Region. The main aim of the thesis is the elaboration of a suitable marketing strategy of the company and the procedure of the implementation using the situational analysis and SWOT analysis. The thesis is divided into two parts. The theoretical-methodological part is about …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dadab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Simona Hašková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza trhu s pivem v České republice
Jitka Váchová -
Analýza potenciálu produktu Hot Cider Mix společnosti Pivovar ZUBR a. s.
Tomáš Klein -
Digital Marketing of the Beer Industry Companies in Latin America
Rosa Evelyn Palacios Irula