Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky – Lucie Horká
Lucie Horká
Bakalářská práce
Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky
Online Marketing of Oxalis Company with the Focuse on Website
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjištění současného stavu webových stránek společnosti Oxalis, s.r.o. a vytvoření návrhu na jejich zdokonalení. Teoretická část vychází z literárních pramenů mapujících oblasti internetového marketingu, internetové marketingové komunikace, situačních analýz PEST a SWOT, marketingového výzkumu, včetně základů statistiky. Praktická část obsahuje představení společnosti …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to determine the status of the current Oxalis company website and to come up with suggestions for improving the website. The theoretical part is devoted too online marketing, online marketing communications, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research with basics of statistics. The practical part introduces the Oxalis company and describes its website and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horká, Lucie. Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková