Sofiya Zaynutdinova

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19

Marketing communication of a companyin a crisis with emphasis on Covid 19
Abstract:
Představená bakalářská práce se zaměřuje na téma marketingové komunikace podniku v rámci krizové situace, a to s důrazem na důsledky pandemie způsobené COVID-19. Hlavním cílem práce je na příkladu virtuálního mobilního operátora Kaktus, který je provozován společností T-Mobile, zhodnotit, jak se změnila marketingová komunikace firmy během pandemie. Jako dílčí cíl si práce stanoví navržení doporučení …more
Abstract:
The presented bachelor thesis focuses on the topic of marketing communication of the company in a crisis with emphasis on the consequences of the pandemic caused by COVID-19. The main goal of this work is to evaluate the marketing communication of the company during the pandemic on the example of the virtual mobile operator Kaktus, which is operated by T-Mobile. As a partial goal, the work aims to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2022
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická