Public relations Plzeňského kraje – Veronika VIKTOROVÁ
Veronika VIKTOROVÁ
Bakalářská práce
Public relations Plzeňského kraje
PR činnost krajského úřadu - komunikace s občany pomocí webového portálu
Public relations of the Pilsen Region (PR activities of the Regional Office)
Anotace:
Tato bakalářská práce hodnotí PR činnost Krajského úřadu Plzeňského kraje. Snaží se zachytit posun, který představitelé kraje udělali v činnosti PR od roku 2004 do roku 2010. Soustředí se na webovou prezentaci. Pomocí hodnotících kritérií, která jsou počet návštěvníků webového serveru v roce 2004 a v roce 2010 usuzuje aktivity činitelů PR.Abstract:
This thesis evaluates the PR activities of the Regional Authority of the. It is trying to shift that county officials have done work in PR from 2004 to 2010. It focuses on the website. Using the evaluation criteria are the number of visitors to the Web site in 2004 and 2010, considered the factors of PR activities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
38875
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Behenský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIKTOROVÁ, Veronika. Public relations Plzeňského kraje. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public relations a politické strany
David Janda -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar -
Public Relations v Technickém muzeu v Brně
Vian El-Talabani