Hana KLÍMOVÁ

Master's thesis

Individuální vzdělávání žáka s rysy aspergerova syndromu ve výtvarné výchově na SŠ

Individual education of pupil with features asperger's syndron in Art Education on secondary school
Anotácia:
Diplomová práce v teoretické části zkoumá vymezení pojmů Aspergerův syndrom, Autismus a s ním dalších souvisejících diagnóz, pojmy individuální vzdělávací plán (dále jen IVP), integrace, inkluze a inkluzivní škola. Dále se zaměřuje na vzájemné provázání poznatků nastudovaných z odborných knih s vyvozenými poznatky z vlastního pozorování Praktická část (explorativní) se zaměřuje na vyhodnocení kvantitativního …viac
Abstract:
The thesis in theoretical part research definition of Asperger syndrome, Autism and following related diagnosis, terms of individual education plans (later as IVP based on Czech translation), integration, inclusion and inclusive school. It is further directing for mutual connection of knowledge from scholar books with decisions from my observations. Practical part (explorative) is focusing for quantitative …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 11. 2016
  • Vedúci: Mgr. Hana Pejčochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLÍMOVÁ, Hana. Individuální vzdělávání žáka s rysy aspergerova syndromu ve výtvarné výchově na SŠ. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta