Jonáš Konečný

Diplomová práce

B2B komunikace v automobilové distribuci v České republice

B2B communications in automotive in Czech republic
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu problematiky mezipodnikové komunikace v automobilové distribuci v České republice, při konkrétní aplikaci na značky Škoda, Volkswagen, Ford, Citroën a Mercedes-Benz. Za tímto účelem jsou zmapovány business-to-business marketingové aktivity praktikované automobilovými společnostmi a nástroje, které využívají. Práce také porovnává efektivitu komunikace zkoumaných značek.
Abstract:
The master thesis focuses on the analysis of B2B marketing communications on Czech automotive market. The analysis is applied on the brands of Skoda, Volkswagen, Ford, Citroën and Mercedes-Benz. The thesis describes instruments and methods of business-to-business communications used by automotive companies and it compares the effectiveness of the communications of particular brands.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Martin Bernátek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34329