Marketingové komunikace Skautského institutu – Anna Ferrando
Anna Ferrando
Bakalářská práce
Marketingové komunikace Skautského institutu
The marketing communications of Skautský institut
Anotace:
Skautský institut je nezisková organizace, která působí v různých oblastech s celospolečenským přesahem. Hlavními tématy, kterým se věnuje, jsou vzdělávání a aktivní občanství. Jeho marketingová komunikace je realizována převážně na Facebooku a Instagramu. Účelem práce bylo po analýze současné podoby navrhnout možná zlepšení komunikace. Zvolená metodikou byla kombinace zkoumání literatury z oblasti …víceAbstract:
Skautský institut is a non-profit organization that initiates a wide range of activities in various fields of societal impact. Its main topics of interest are education and active citizenship. Information from the organization is communicated on Facebook, Instagram and YouTube. The aim of the thesis was to analyse Skautský insitut’ s marketing communications and suggest possible improvements. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Marie Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Iveta Doležalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva