Marketingová komunikační platforma společnosti AR auto – Ing. Nikola Burdychová
Ing. Nikola Burdychová
Bakalářská práce
Marketingová komunikační platforma společnosti AR auto
Marketing Communications Platform in AR auto
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá převážně tématikou integrované marketingové komunikace ve firmě, která se zabývá službami. První část práce se zaměřuje právě na integrovanou marketingovou komunikaci a branding. V druhé části práce autorka uvádí vybrané metody získávání a analýzy informací o konkrétní firmě, působící na trhu služeb v oblasti provádění technických prohlídek a měření emisí. Ve čtvrté …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of integrated marketing communications in the company which is engaged in providing services. The first part of the thesis focuses on integrated marketing communications and branding. In the second part of the thesis, the author explains the selected methods of data acquisition and information analysis focusing on the selected company specializing in the car …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace branding synergický efekt brand manager mikroprostředí makroprostředí propagační videoanimace komunikační platforma dotazník empirická sonda. Integrated marketing communications synergetic effect microenvironment macroenvironment promotional video animation communication platform questionnaire empirical probe.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xojiw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
Klára Haunerová