Ing. Nikola Burdychová

Bakalářská práce

Marketingová komunikační platforma společnosti AR auto

Marketing Communications Platform in AR auto
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá převážně tématikou integrované marketingové komunikace ve firmě, která se zabývá službami. První část práce se zaměřuje právě na integrovanou marketingovou komunikaci a branding. V druhé části práce autorka uvádí vybrané metody získávání a analýzy informací o konkrétní firmě, působící na trhu služeb v oblasti provádění technických prohlídek a měření emisí. Ve čtvrté …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the topic of integrated marketing communications in the company which is engaged in providing services. The first part of the thesis focuses on integrated marketing communications and branding. In the second part of the thesis, the author explains the selected methods of data acquisition and information analysis focusing on the selected company specializing in the car …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní