Bc. Jana Kocourková, DiS.

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu

Proposal of marketing strategy using online marketing tools
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je online marketing u malých a středních firem. První část práce se zabývá teoretickými přístupy ke zkoumané problematice. Konkrétně je zde zpracován přehled aktuálních poznatků ze zvolené problematiky. Další část analyzuje současný stav ve sledovaném subjektu, kterým je firma Reality Kocourek. Zde je využita metoda kvantitativního výzkumu. Výsledky analýzy jsou shrnuty …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is online marketing for small and medium-sized companies. The first part of the thesis deals with theoretical approaches to the researched issues. Specifically, there is an overview of current knowledge of the selected issue. The next part analyzes the current situation in the monitored entity, which is the company Reality Kocourek. The method of quantitative research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2022
  • Supervisor: Ing. David Král, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola Sting, o.p.s.

STING ACADEMY

Bachelor programme / field:
Economics and management / Management SME