Simona Hyková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
ADHD - hyperkinetická porucha
Anotace:
Absolventská práce je zaměřena na metody léčby dětí s ADHD syndromem na dětské psychiatrii. V teoretické části uvádím, že ADHD je vývojová porucha, kterou není možné vyléčit, ale je důležité a pro děti s tímto syndromem zcela nutné, se s ní naučit žít. Nejlepším způsobem, jak těmto dětem pomoci je včasné diagnostikování poruchy, dlouhodobá a efektivní léčba, léčebná terapie, strategická, komplexní …víceAbstract:
Graduate´s work focuses on the methods of treatment of children with attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD) on child psychiatry. In the theoretical part I mention that ADHD is a developmental disorder that can´t be cured, but it´s important and completely necessary for children with this syndrome to learn to live with it. The best way to help these children is early diagnose of disorder, long …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/pssvz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková
- Oponent: PhDr. Hana Pazlarová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Metody komplexní péče o psychiatrické pacienty
Michaela Sadková -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Subjektivní zkušenost rodičů s výchovou dětí s ADHD
Johana Pěchová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Postoje rodičů a sociálních pracovníků k práci s dětmi s ADHD
Pavla Pajerová -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková