Simona Hyková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
ADHD - hyperkinetická porucha
Abstract:
Absolventská práce je zaměřena na metody léčby dětí s ADHD syndromem na dětské psychiatrii. V teoretické části uvádím, že ADHD je vývojová porucha, kterou není možné vyléčit, ale je důležité a pro děti s tímto syndromem zcela nutné, se s ní naučit žít. Nejlepším způsobem, jak těmto dětem pomoci je včasné diagnostikování poruchy, dlouhodobá a efektivní léčba, léčebná terapie, strategická, komplexní …moreAbstract:
Graduate´s work focuses on the methods of treatment of children with attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD) on child psychiatry. In the theoretical part I mention that ADHD is a developmental disorder that can´t be cured, but it´s important and completely necessary for children with this syndrome to learn to live with it. The best way to help these children is early diagnose of disorder, long …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/pssvz/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková
- Reader: PhDr. Hana Pazlarová, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Metody komplexní péče o psychiatrické pacienty
Michaela Sadková -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Subjektivní zkušenost rodičů s výchovou dětí s ADHD
Johana Pěchová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Postoje rodičů a sociálních pracovníků k práci s dětmi s ADHD
Pavla Pajerová -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková