PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic. – Renata Kuncová
Renata Kuncová
Master's thesis
PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic.
PR as a Tool for Investment Promotion in CzechInvest Agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá teoretickým i praktickým pojetím marketingových komunikací, včetně Public Relations, s důrazem na veřejný sektor a jejich použití jako nástroje podpory investic. Veškeré poznatky jsou aplikovány na Českou republiku a Agenturu na podporu podnikání a investic CzechInvest. Primárním cílem je identifikovat marketingově-komunikační aktivity, techniky, formy a nástroje související …moreAbstract:
Diploma thesis is concerning marketing communications and public relations with focus on public sector and practical application as a tool for investments attracting -- in context of the Czech Republic and Investment and Business Development Agency CzechInvest. The main target is to identificate marketing and communication activities, technics and tools for investment promotion with providing of their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20648
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Lucie Kocourková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20648
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská