PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic. – Renata Kuncová
Renata Kuncová
Diplomová práce
PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic.
PR as a Tool for Investment Promotion in CzechInvest Agency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá teoretickým i praktickým pojetím marketingových komunikací, včetně Public Relations, s důrazem na veřejný sektor a jejich použití jako nástroje podpory investic. Veškeré poznatky jsou aplikovány na Českou republiku a Agenturu na podporu podnikání a investic CzechInvest. Primárním cílem je identifikovat marketingově-komunikační aktivity, techniky, formy a nástroje související …víceAbstract:
Diploma thesis is concerning marketing communications and public relations with focus on public sector and practical application as a tool for investments attracting -- in context of the Czech Republic and Investment and Business Development Agency CzechInvest. The main target is to identificate marketing and communication activities, technics and tools for investment promotion with providing of their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20648
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Lucie Kocourková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20648
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská