Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z – Bc. Michala Osičková
Bc. Michala Osičková
Diplomová práce
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Instagram marketing of gastronomy businesses and its influence on the behaviour consumers of Generation Y and Z
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním marketingové komunikace podniků působících v gastronomii na Instagramu a jejím vlivem na chování spotřebitelů generace Y a Z. Cílem práce je identifikovat prvky marketingové komunikace těchto podniků a také rozdíly ve vnímání spotřebitelů generace Y a generace Z. Pro splnění cíle bylo využito jak primárních, tak sekundárních dat. Primární data byla shromážděna pomocí …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of marketing communication of gastronomy companies on Instagram and its influence on the behaviour of consumers of generation Y and Z. The main goal of the thesis is to identify the elements of the marketing communication of these companies and also the differences in the perception of Generation Y and Generation Z consumers. Both primary and secondary data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, prof. Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OSIČKOVÁ, Michala. \textit{Instagram marketing podniků působících v~gastronomii a~jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a~Z}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/tpm1yu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý