Bc. Michala Osičková

Diplomová práce

Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z

Instagram marketing of gastronomy businesses and its influence on the behaviour consumers of Generation Y and Z
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním marketingové komunikace podniků působících v gastronomii na Instagramu a jejím vlivem na chování spotřebitelů generace Y a Z. Cílem práce je identifikovat prvky marketingové komunikace těchto podniků a také rozdíly ve vnímání spotřebitelů generace Y a generace Z. Pro splnění cíle bylo využito jak primárních, tak sekundárních dat. Primární data byla shromážděna pomocí …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the perception of marketing communication of gastronomy companies on Instagram and its influence on the behaviour of consumers of generation Y and Z. The main goal of the thesis is to identify the elements of the marketing communication of these companies and also the differences in the perception of Generation Y and Generation Z consumers. Both primary and secondary data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
  • Oponent: Jana Stávková, prof. Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta