Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z – Bc. Michala Osičková
Bc. Michala Osičková
Master's thesis
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Instagram marketing of gastronomy businesses and its influence on the behaviour consumers of Generation Y and Z
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vnímáním marketingové komunikace podniků působících v gastronomii na Instagramu a jejím vlivem na chování spotřebitelů generace Y a Z. Cílem práce je identifikovat prvky marketingové komunikace těchto podniků a také rozdíly ve vnímání spotřebitelů generace Y a generace Z. Pro splnění cíle bylo využito jak primárních, tak sekundárních dat. Primární data byla shromážděna pomocí …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of marketing communication of gastronomy companies on Instagram and its influence on the behaviour of consumers of generation Y and Z. The main goal of the thesis is to identify the elements of the marketing communication of these companies and also the differences in the perception of Generation Y and Generation Z consumers. Both primary and secondary data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, prof. Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSIČKOVÁ, Michala. \textit{Instagram marketing podniků působících v~gastronomii a~jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a~Z}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/tpm1yu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý