Bc. Michala Osičková

Master's thesis

Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z

Instagram marketing of gastronomy businesses and its influence on the behaviour consumers of Generation Y and Z
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vnímáním marketingové komunikace podniků působících v gastronomii na Instagramu a jejím vlivem na chování spotřebitelů generace Y a Z. Cílem práce je identifikovat prvky marketingové komunikace těchto podniků a také rozdíly ve vnímání spotřebitelů generace Y a generace Z. Pro splnění cíle bylo využito jak primárních, tak sekundárních dat. Primární data byla shromážděna pomocí …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the perception of marketing communication of gastronomy companies on Instagram and its influence on the behaviour of consumers of generation Y and Z. The main goal of the thesis is to identify the elements of the marketing communication of these companies and also the differences in the perception of Generation Y and Generation Z consumers. Both primary and secondary data …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
  • Reader: Jana Stávková, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta