Komparace marketingové a komunikační strategie dvou vybraných animovaných filmů v České republice a její vliv na úspěch filmů – Jana Holanová
Jana Holanová
Diplomová práce
Komparace marketingové a komunikační strategie dvou vybraných animovaných filmů v České republice a její vliv na úspěch filmů
Comparative analysis of the marketing and communication strategies of two selected animated films in the Czech Republic and its influence on the success of films
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním marketingové a komunikační strategie dvou animovaných filmů. Jedná se o americký snímek Tajný život mazlíčků společnosti Illumination Entertainment a český film Hurvínek a kouzelné muzeum společnosti Rolling Pictures. Srovnávané jsou jejich marketingové a komunikační strategie zvolené pro uvedení filmů na český trh a jejich vliv na divácký úspěch. Práce je rozdělena …víceAbstract:
This diploma thesis compares and contrasts the marketing and communication strategy of two animated films. One of them is an American movie Illumination Entertainment's The Secret Life of Pets and the other is a Czech film Harvie and the Magic Museum by the Rolling Pictures company. The marketing and communication strategies selected for bringing the films to the Czech market are compared and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Martin Kotík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLANOVÁ, Jana. \textit{Komparace marketingové a komunikační strategie dvou vybraných animovaných filmů v České republice a její vliv na úspěch filmů}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/tpnh8p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71729
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský