Pavlína Gorolová

Bachelor's thesis

Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti

The proposal of CRM strategy in selected company
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o filozofii řízení vztahů se zákazníky. Jejím hlavním cílem je analyzovat procesy v konkrétní společnosti a doporučit řešení ve vztahu k zákazníkům. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část seznámí čtenáře se základními pojmy řízení vztahů se zákazníky, jeho principy, vývojem a strategií. Dále věnuje pozornost zákazníkovi a jeho hodnotě. Metodická část vymezuje metodu …viac
Abstract:
This thesis discusses the philosophy of customer relationship management. Main goal of the work is to analyze the processes in a specific company and to recommend a solution for customer relationship. Thesis is divided into three parts. Theoretical part presents readers with basic concepts of customer relationship management, its principles, development and strategy. Furthermore, pays attention to …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2017
  • Vedúci: Karel Koliš
  • Oponent: Jana Kociánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52902