Bc. Adéla Kroupová

Bakalářská práce

Případová studie tvorby reklamní kampaně

Case study - Advertising campaign preparation
Anotace:
První část práce bude obsahovat příslušná teoretická východiska, která považuji za nezbytná pro vlastní praktické řešení. Půjde zejména o teorii z oblasti marketingu, marketingového mixu a reklamy samotné. Poznatky, které získám v teorii, poté aplikuji v praktické části. Coca-Cola HBC Česká republika bude použita jako příklad. Zpracuji SWOT analýzu vybrané firmy, situační analýzu a vyhodnotím marketingový …více
Abstract:
First part of the thesis will contain theoretical starting points belonging to this topic, which I consider as necessary for the practical solution. It will consist mainly of marketing theory, marketing mix and advertisement itself. Knowledge, which I will gather in the theory will be then applied in practical section of the thesis. Coca-Cola HBC Česká Republika will be used as an example. I will conduct …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní