Sára Fořstová
Bakalářská práce
Největší čeští influenceři
The biggest Czech Inluencers
Anotace:
Daná bakalářská práce je zaměřena na fenomén influencerů a jejich využítí v marketingovém prostředí. Klade si za cíl prozkoumat jedny z největších influencerů a porovnat jejich práci za období, ve kterém vykonávají svoji činnost. V práci je ale také objasněna problematika influencer marketingu. Zejména zjištění, zda značky vědí, jak oslovit a vybrat daného influencera pro jejich kampaň.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the phenomenon of influencers and their use in the marketing environment. It aims to explore some of the most influential people and compare their work over the period in which you carry out your activities. However, the work also clarifies the issue of influencing marketing. In particular, find out if the brand knows how to reach and select a given influencer for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Charvát
- Oponent: Jiří Lelek, Bc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.







Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Influencer Marketing on Consumer Buying Behaviour by selected Influencer
Siddharth Tyagi -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses trwmmn trwmmn/7
26. 4. 2021