On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav – Ludmila Poskočilová
Ludmila Poskočilová
Diplomová práce
On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav
On-line marketing strategy of the Grand Čáslav hotel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací vybrané společnosti. Cílem je vytvoření návrhů a doporučení, které povedou ke zlepšení v oblasti online komunikace hotelu Grand. Práce je rozdělena do části teoretické a analytické. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z literárních zdrojů zabývající se online marketingovou strategií a trendy v online komunikaci podniků. V analytické části …víceAbstract:
The diploma thesis deals with online marketing communication of a selected company. The aim is to create proposals and recommendations that will lead to improvements in the online communication of the Grand Hotel. The work is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part presents knowledge from literary sources dealing with online marketing strategy and trends in online business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Communication strategies in tabloid newspapers: contrastive analysis
Alena KAPOŠVÁRYOVÁ -
Nové trendy marketingovej komunikácie v poisťovníctve
Barbora Piatková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ts9hmq ts9hmq/2
2. 4. 2022