Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura – Michaela POC
Michaela POC
Master's thesis
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Abstract:
Diplomová práce pojednává o třífázovém modelu učení E - U - R, který vychází z programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení a rozvíjí kritické myšlení ve výuce. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.V teoretické části je popsán program RWCT, model učení E - U - R jeho jednotlivé fáze, tj. evokace, uvědomění si významu a reflexe, dále pak kritické myšlení a metody rozvíjející kritické …moreAbstract:
This Diploma Thesis deals with the method of three-stage learning model E - U - R, which comes from program named Reading and writing to critical thinking. Thesis is divided into theoretical and practical part.In theoretical part is described the RWCT, learning model E - U - R and its stages: Evocation, Realization of meaning and Reflection. It has also described what does Critical Thinking mean and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POC, Michaela. \textit{Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/tsoi9a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POC, Michaela. Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Čtením a psaním ke kritickému myšlení v 5. ročníku ZŠ
Marcela OTAVOVÁ -
Program čtením a psaním ke kritickému myšlení v hodinách náboženství na 2. stupni ZŠ
Libor ŠIRŮČEK -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková