Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu – Bc. Markéta Dlouhá
Bc. Markéta Dlouhá
Diplomová práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
Market segmentation and analysis of customer behaviour as presumption prosperous positioning of products concrete entrepreneurial subject
Anotace:
Tato diplomová práce v teoretické části poukazuje na důležitost funkce segmentace, která firmě dokáže nejen ušetřit finanční prostředky a čas, ale také pomáhá získat důležitou konkurenční výhodu na trhu, jakou je přizpůsobení produktu požadavkům, přáním a očekáváním zákazníků. Zabývá se také teorií nákupního chování a rozhodování zákazníků. V praktické části se zabývá vlastnostmi konkrétního produktu …víceAbstract:
This thesis has a theoretical view of the importance of segmentation features that the company can not only save money and time but also help to gain a competitive advantage in the marketplace. The practical part will address the particular product, its proximity, analysis, research and subsequent commercialization. In conclusion the analysis results will be evaluated and the research and compilation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/amhuh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLOUHÁ, Markéta. \textit{Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/tvzmbv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Štěpánka Vomočilová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
Karolina Kůtová -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková -
Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím
Jana MATĚJKOVÁ