Eva Antalíková

Diplomová práce

Nákupné správanie segmentu seniorov

Nákupné správanie segmentu seniorov
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit, jak vnímá segment starších občanů (seniorů) nabídku produktů na českém trhu a marketingové aktivity českých společností. Práce se zaměřuje na charakteristiku segmentu seniorův a na specifika jeho spotřebního chování. Práce je rozdělena na dva větší celky: teoretickou a praktickou část. Teoretická se věnuje především zhodnocení základných pojmů marketingu a postupů při segmentaci …více
Abstract:
The aim of thesis is to evaluate how elder people (seniors) perceive the product offer on the Czech market and the marketing activities of Czech companies. The thesis is focused on the seniors characteristics and specific features of their consumer behavior. The thesis is divided into two major parts: a theoretical and a practical one. The theoretical part is principally dedicated to reviewing basic …více
Abstract:
Cieľom práce je zhodnotiť, ako vníma segment starších občanov (seniorov) ponuku produktov na českom trhu a marketingové aktivity českých spoločností. Práca sa zameriava na charakteristiku segmentu seniorov a na špecifiká jeho spotrebného správania. Práca je rozdelená na dva väčšie celky: teoretickú a praktickú časť. Teoretická sa venuje predovšetkým zhodnoteniu základných pojmov marketingu a postupov …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40706