Ekonomická analýza vybraného podniku – Bc. Barbora Pánková, DiS.
Bc. Barbora Pánková, DiS.
Diplomová práce
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of selected company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je provedení ekonomické analýzy společnosti Monínec s.r.o. Časovým horizontem zkoumání jsou roky 2013 až 2018. Společnost se zabývá především hostinskou činností a provozem lyžařského areálu. Pro dosažení definovaného cíle bylo provedeno studium odborné literatury a sestavení metodiky práce. V teoretické části práce byla podrobně vysvětlena problematika ekonomické a finanční …víceAbstract:
The subject of this thesis is to perform economic analysis of Monínec s.r.o. Time horizon of the investigation is the period between 2013 and 2018. The company is mainly engaged in catering activities and operation of the ski areal.In order to achieve the defined goal, the study of specialized literature and the elaboration of the methodology of work were performed. In the theoretical part, the issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavlína Hálová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva