Marketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s. – Aneta Morcinková
Aneta Morcinková
Master's thesis
Marketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s.
Marketing Support of Sales in Strojírny a stavby Třinec, a.s.
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s.“ je návrh obchodní strategie pro zavedení nového výrobku na průmyslový trh. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti marketingové strategie a marketingového komunikačního mixu. Dále je v práci charakterizováno prostředí B2B trhu a popsán rozdíl mezi spotřebitelským a průmyslovým trhem …moreAbstract:
The subject of dissertation "Marketing sales support in company Strojírny a stavby Třinec, a.s." is draft of business strategy for the introduction of a new product into industrial market. In the theoretical part, the basic concepts of marketing strategy and marketing communication mix are defined. Further in the dissertation the B2B market environment is characterised and difference between consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/119263
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: Martin Lampa
- Reader: Jaroslav Samiec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORCINKOVÁ, Aneta. \textit{Marketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s.}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2017. Available from: https://theses.cz/id/tyjzdw/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová