Libuše Váchalová - harfistka a pedagožka – Dominika Ťuková
Dominika Ťuková
Diplomová práce
Libuše Váchalová - harfistka a pedagožka
Libuše Váchalová - harpist and pedagogue
Anotace:
AbstraktPředmětem této práce je přiblížit čtenáři osobnost Libuše Váchalové a její profesní působení na české hudební scéně. Především se pak zaměřuji na její dlouholeté pedagogické působení na Pražské konzervatoři a nejen tam. Práce obsahuje rovněž seznam všech jejích studentů z Pražské konzervatoře. Další, z podrobně rozebíraného tématu, je její nepopiratelný vliv na nově vznikající kompozice pro …víceAbstract:
ResuméThis thesis approaches the personal and professional life of Libuše Váchová at the Czech music scene. In particular, the first part focuses on the artist´s long-term teaching at the Prague Conservatory and beyond. The work contains a list of all of her students from the Prague Conservatory.The second part of this detailed analyzed topic deals with her undeniable influence on the emerging composition …víceKlíčová slova
hudební interpretiKlíčová slova
hudební interpretiKlíčová slova
pedagogická praxeKlíčová slova
život a díloKlíčová slova
pedagogovéObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: Jana BOUŠKOVÁ
- Oponent: Ana Brateljević
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Harfa
Práce na příbuzné téma
-
Primární prevence rizikového chování z pozice učitele společenských věd v návaznosti na hudební texty současných interpretů.
Adam POLÁCH -
Možnosti využití písní hudebního skladatele a pedagoga Pavla Jurkoviče v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Ivana KLEINOVÁ -
Hudební výchova v 5. ročníku základních škol s využitím písní současných interpretů
Veronika Chabičovská -
Významní trubkoví interpreti 20. a 21. století
Pavel Skopal -
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Pojetí přirozeného stavu a společenské smlouvy u Thomase Hobbese Anotace: Tato diplomová práce se bude zabývat pojetím přirozeného stavu u Thomase Hobbese a jeho vlivem na zformování společenské smlouvy. Přechod od přirozeného stavu ke konceptu společenské smlouvy se pokusím přirovnat k myšlence příčiny a účinku, kterou Hobbes rozpracoval nezávisle na pozdější studii "Leviathan", jež se stala jedním ze zásadních spisů politické filosofie. Obsah práce bude též věnován historickému kontextu tehdejší Anglie, jenž měl veliký vliv právě na strukturu Hobbesovy, ale i Lockovy podoby politické filosofie. V práci bude též zmíněno porovnání Hobbesova, Rousseauova a Lockova konceptu pojetí společenské smlouvy, jejich vzájemné rozdíly v odkazu a v možnostech uplatnění v praxi, ve kterých se značně odlišují. Cílem práce bude tedy především najít zásadní rozdíly mezi přirozeným stavem a stavem existence společenské smlouvy.
Petr ANDJELKOVSKI -
A. S. Makarenko a V. A. Suchomlinský a jejich myšlenkový odkaz v současné pedagogice
Galina Meďannik -
A.S.Makarenko a V.A. Suchomlinský a jejich myšlenkový odkaz v současné pedagogice
Galina Meďannik