Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením – Simona COUBALOVÁ
Simona COUBALOVÁ
Bakalářská práce
Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením
Methods and principles of intervention of impaired communication skills in the family environment in children with mental disabilities
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením" má za cíl zjistit, jak rodiče pracují se svými dětmi, které jsou mentálně postižené, z hlediska intervence narušené komunikační schopnosti. Dílčími cíli je zjistit, kolik času věnují rodiče rozvoji řeči v závislosti na vzdělání rodičů, kde rodiče hledají inspiraci …víceAbstract:
The bachelor's thesis on "Methods and means of intervention of impaired communication skills in the family environment for children with mental disabilities" aims to determine how parents work with children who are mentally disabled, in terms of intervention impair communication skills. The partial goal is to determine how much time parents spend on speech development depending on their parents' education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
COUBALOVÁ, Simona. \textit{Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/u0q3y7/.
Jak správně citovat práci
COUBALOVÁ, Simona. Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Narušená komunikační schopnost u dětí s Aspergerovým syndromem v předškolním věku.
Lenka Turková -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při Parkinsonově chorobě
Michaela Horáková -
Narušená komunikační schopnost u dětí s mozkovou obrnou
Barbora Horáková -
Narušená komunikační schopnost u klientú domova sociálních služeb na Slovensku
Katarína Večeríková -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Narušená komunikační schopnost dětí se zrakovým postižením
Petra HLADKÁ