Etické aspekty v audiovizuální reklamě – Bc. Kamila Kuchynková
Bc. Kamila Kuchynková
Bakalářská práce
Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Ethical aspects in Audiovisual Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou etických aspektů v audiovizuální reklamě. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů etika a morálka, a to z důvodu uvedení do základní problematiky tématu. Zaměřuje se na reklamu, její charakteristiku, jaké druhy, cíle a funkce zastává v marketingové komunikaci. Práce se následně věnuje audiovizuální reklamě, co předchází její tvorbě a jaká média jsou …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the issues of Ethical Aspects in Audiovisual Advertising. In order to introduce the basic issues of the topic, the theoretical part also focuses on explaining the concepts of ethics and morality. The theoretical part focuses on advertising, its characteristics, types and what goals and functions it stands for in marketing communication. The thesis then turns to Audiovisual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a9u9u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové postupy a jejich omezení z hlediska nekalé reklamy
Kateřina Šulcová -
Etické limity reklamy
Veronika Šilhanová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Etická a právní pravidla reklamy
Zuzana Machů -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová