"Strategická analýza Colonnade Insurance S.A., organizační složky pro ČR." – Martin Hašpl
Martin Hašpl
Master's thesis
"Strategická analýza Colonnade Insurance S.A., organizační složky pro ČR."
Strategic analysis of Colonnade Insurance S.A., organizational unit for the Czech Republic
Abstract:
V diplomové práci je provedena strategická analýza Colonnade Insurance S.A., organizační složky pro Českou republiku. Hlavním cílem práce je zjištění současného postavení pojišťovny na českém trhu a určení jejího vnitřního potenciálu. Cíle je dosaženo pomocí provedení souboru analýz. Konkrétně analýzy externího a interního prostředí, analýzy zdrojů a analýzy finančního zdraví. Následně jsou identifikovány …moreAbstract:
The master thesis performs a strategic analysis of Colonnade Insurance S.A., an organizational unit for the Czech Republic. The main aim of this thesis is to determine the current position of the insurance company on the Czech market and its internal potential. This is achieved by performing a set of analyzes. Specifically, analysis of the external and internal environment, analysis of resources and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83817
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Dvořáček
- Reader: Dominik Štros
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova