Eliška Kazdová
Bachelor's thesis
Těžká a hluboká mentální retardace
Severe and Profound Mental Retardace
Abstract:
Resumé: Předkládaná bakalářská práce se zabývá vzděláváním žáků s těžkou mentální retardací, v rehabilitační třídě speciální školy. Zabývá se využitím alternativních metod a terapií, které se v edukačním procesu u těchto jedinců používají. Předmětem výzkumu bylo zjistit, zda jim terapie pomáhají v jejich rozvoji. Teoretická část charakterizuje mentální postižení a ukazuje přístupy ke vzdělávání jedinců …moreAbstract:
Summary: The presented bachelor work occupies with education of pupils with a heavy mental retardation, who are educated in a rehabilitation class of a remedial school. And with using alternative methods of therapies, which are used in educational process by these individuals. The object of the research was to find out if the therapies help them to develop. The theoretic part characterizes the mental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012
Accessible from:: 29. 6. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2012
- Supervisor: PhDr. Zdeňka Michalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kazdová, Eliška. Těžká a hluboká mentální retardace. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education for Educators
Theses on a related topic
-
Vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v rehabilitační třídě základní školy speciální.
Jana DUŠKOVÁ -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová -
Souběžné postižení - tělesné a lehká mentální retardace
Markéta SCHULZOVÁ -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Možnosti využití canisterapie při léčbě psychických onemocnění
Andrea Mederlyová -
Využití canisterapie ve fyzioterapii
Klára STÁRKOVÁ