Vývoj pozice farmaceutického reprezentanta od 90.let po dobu covidovou – Bc. Nováková Boušová Nováková Boušová
Bc. Nováková Boušová Nováková Boušová
Master's thesis
Vývoj pozice farmaceutického reprezentanta od 90.let po dobu covidovou
Abstract:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá farmaceutickým průmyslem od jeho historie až po moderní metody farmaceutického marketingu a prací farmaceutického reprezentanta jakožto marketingového nástroje najímaného farmaceutickými společnostmi. Praktická část práce nabízí pohled několika osob, působících ve vedení různých farmaceutických firem, na vývoj pozice farmaceutického reprezentanta v …moreAbstract:
In the theoretical part, this diploma thesis deals with the pharmaceutical industry from its history to modern methods of pharmaceutical marketing, and the work of a pharmaceutical representative as a marketing tool hired by pharmaceutical companies. The practical part offers a view of several people working in the management of various pharmaceutical companies on the development of the position of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/zlo3j/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ BOUŠOVÁ, Nováková Boušová. \textit{Vývoj pozice farmaceutického reprezentanta od 90.let po dobu covidovou}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u3f9do/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele
Edita Těšínská -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Sedina Oganesjan -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Nové trendy v marketingu aplikované na farmaceutický průmysl
Ivana Skořepová -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Michaela Klusáková -
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
Michaela Poláková