Specifika komunikace se studenty s koktavostí na vysoké škole – Kateřina LEHMANNOVÁ
Kateřina LEHMANNOVÁ
Bakalářská práce
Specifika komunikace se studenty s koktavostí na vysoké škole
Specifics of communication with students with stuttering at college
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikaci se studenty s koktavostí na vysoké škole. V teoretické časti je koktavost popsána v první části obecně, druhé části více zaměřena na studenty s koktavostí, kteří studují na vysoké škole. Praktická část je zaměřena na studenty s koktavostí a zkoumá, jak by se s nimi mělo komunikovat.Abstract:
The bachelor thesis is focused on communication with students with stuttering at university. In theoretical part stuttering is described in general in the first part, the second part is more focused on students with stuttering who attend universities. The practical part is focused on students with stuttering and investigates how to communicate with them.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEHMANNOVÁ, Kateřina. Specifika komunikace se studenty s koktavostí na vysoké škole. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva