Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s. – Bc. Barbora Doležalová
Bc. Barbora Doležalová
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s.
Designing a Communication Campaign for Dopravní podnik města Brna, a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce zpracovává návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s. Konkrétně se zabývá vytvořením kampaně, která bude cílit na neuživatele či občasné cestující, kteří MHD využívají maximálně však 1 x týdně. Teoretická část práce se zaměřuje na problematiku služeb ve veřejném sektoru. Zabývá se marketingovým mixem ve službách, ale i plánováním a řízením komunikační kampaně …moreAbstract:
This thesis presents a concept for a communication campaign for the Brno Public Transportation Company. It deals with the creation of a campaign that will target the nonusers or occasional users who travel by the public system once a week at the most. The theoretical part of the thesis focuses on the field of public services. It pursues the marketing mix in services, as well as planning and managing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽALOVÁ, Barbora. \textit{Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/u4bzap/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Doležalová, Barbora. Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček