Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks – Štefánia Žulevičová
Štefánia Žulevičová
Master's thesis
Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks
Online marketingová strategie společnosti Starbucks
Abstract:
Diplomová práce Online marketingová strategie společnosti Starbucks se v teoretické části zaměřuje hlavně na vysvětlení pojmu marketing, vývoj online marketingu a jeho nástroje, dále popisuje optimalizaci pro vyhledávače a také poukazuje na moderní komunikaci firem prostřednictvím sociálních sítí a kanálů. Praktická část se skládá z představení společnosti Starbucks a dále analyzuje její online marketingovou …moreAbstract:
This Diploma Thesis named The Starbucks Online Marketing Strategy in its theoretical part focuses on explaining the concept of marketing, on the development of online marketing and its tools, on describing search engine optimization, and also on modern communication of companies through social networks and channels. The practical part of Thesis consists of a presentation of the company Starbucks and …moreAbstract:
Diplomová práca Online marketingová stratégia spoločnosti Starbucks sa v teoretickej časti zameriava hlavne na vysvetlenie pojmu marketing, vývoj online marketingu a jeho nástroje, ďalej popisuje optimalizáciu pre vyhľadávače a taktiež poukazuje na modernú komunikáciu firiem prostredníctvom sociálnych sietí a kanálov. Praktická časť pozostáva z predstavenia spoločnosti Starbucks a analyzuje jej online …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73137
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73137
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online marketingová stratégia firmy MEMSOURCE
Daniel Fedorš -
Online marketingová stratégia vybranej firmy
Nikola Novosadová -
Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Barbora Strapatá -
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Sillova -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
Simona Hosťovecká -
Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Monika Fábryová