Nikol HAVLATOVÁ

Master's thesis

Internetový marketing

Internet marketing
Anotácia:
V této práci se věnuji internetovému marketingu a jeho nástrojům. Dále se zabývám internetovou reklamou a jejími druhy. Důležitou součástí této práce je kapitola o webových stránkách. Zde je vysvětleno, co je potřeba k tomu, aby se web mohl objevit na internetu. Tedy výběr webhostingu a domény. Poté se zde také můžeme dozvědět, jaké existují způsoby propagace webu. V praktické části se zabývám tím …viac
Abstract:
This work is dedicated to Internet marketing and its tools. Furthermore, I deal with Internet advertising and its types. An important part of this work is the chapter about the websites. Here is explained what is needed for the web page to appear on the internet. It discusses selection of webhosting and domain. Then we can also learn what are the ways of promoting the site. Practical part contains …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVLATOVÁ, Nikol. Internetový marketing. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management