Nikol HAVLATOVÁ
Master's thesis
Internetový marketing
Internet marketing
Anotácia:
V této práci se věnuji internetovému marketingu a jeho nástrojům. Dále se zabývám internetovou reklamou a jejími druhy. Důležitou součástí této práce je kapitola o webových stránkách. Zde je vysvětleno, co je potřeba k tomu, aby se web mohl objevit na internetu. Tedy výběr webhostingu a domény. Poté se zde také můžeme dozvědět, jaké existují způsoby propagace webu. V praktické části se zabývám tím …viacAbstract:
This work is dedicated to Internet marketing and its tools. Furthermore, I deal with Internet advertising and its types. An important part of this work is the chapter about the websites. Here is explained what is needed for the web page to appear on the internet. It discusses selection of webhosting and domain. Then we can also learn what are the ways of promoting the site. Practical part contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLATOVÁ, Nikol. Internetový marketing. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták