A Marketing mix analysis in the company XY – Jiří ŠVÁB
Jiří ŠVÁB
Bakalářská práce
A Marketing mix analysis in the company XY
A Marketing mix analysis in the company XY
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of marketing mix tools in company XY. This work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are general information about analysis of marketing environment, and then the major components of the marketing mix. In practical part is introduced the company, the marketing mix of the e-shops Patro Group and strategy for its utilization …víceAbstract:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu nástrojů marketingového mixu ve společnosti XY. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše o analýze marketingového prostředí a složky marketingového mixu. V analytické části je představena firma, marketingový mix e-shopů Patro Group a strategie jeho použití.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
19591
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVÁB, Jiří. A Marketing mix analysis in the company XY. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková