Kritika hypotézy kritického období osvojování cizího jazyka: přehledová studie – Jan Hrubý
Jan Hrubý
Bakalářská práce
Kritika hypotézy kritického období osvojování cizího jazyka: přehledová studie
Critique of Critical Period Hypothesis in Second Language Acquisition: Literature Review
Abstract:
The thesis focuses on the critique of the Critical Period Hypothesis in second language acquisition. The theoretical part defines the core concepts of both the second language acquisition and the Critical Period Hypothesis through the method of a historical overview. The practical part aims to review studies which provide results contradicting parts of the Critical Period Hypothesis.Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou hypotézy kritické periody v osvojování cizích jazyků. Teoretická část obsahuje definice základních konceptů, jež jsou použity ve studiu osvojování cizích jazyků a v hypotéze kritické periody. Cílem praktické části je poskytnutí souhrnu studií, jejichž výsledky existují v rozporu s hypotézou kritické periody.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Keplová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrubý, Jan. Kritika hypotézy kritického období osvojování cizího jazyka: přehledová studie. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro odbornou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Akvizice cizího jazyka
Julie HAMPLOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová