Bc. Veronika Porubčanová

Bakalářská práce

Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování

Marketing activities in a community center and their evaluation
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě provedeného výzkumu oslovující klienty Komunitního centra Archa, navrhnout optimalizaci marketingové komunikace Komunitního centra Archa. V první části budou vymezeny pojmy marketing a marketing neziskových organizací, sociální marketing, marketingová komunikace a komunikační mix a komunikační strategie organizace poskytující služby. Druhá část je zaměřena na výzkum …více
Abstract:
The goal of the Bachelor thesis is to design an optimization of marketing communication of Community Center Archa based on the research of addressing its clients. The concepts of marketing, social marketing, marketing of non-profit company, marketing communication, communication mix and communication strategy of an organization providing services will be defined in the first part of the thesis. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/frt0j/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Dagmar Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné