Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování – Bc. Veronika Porubčanová
Bc. Veronika Porubčanová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování
Marketing activities in a community center and their evaluation
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě provedeného výzkumu oslovující klienty Komunitního centra Archa, navrhnout optimalizaci marketingové komunikace Komunitního centra Archa. V první části budou vymezeny pojmy marketing a marketing neziskových organizací, sociální marketing, marketingová komunikace a komunikační mix a komunikační strategie organizace poskytující služby. Druhá část je zaměřena na výzkum …moreAbstract:
The goal of the Bachelor thesis is to design an optimization of marketing communication of Community Center Archa based on the research of addressing its clients. The concepts of marketing, social marketing, marketing of non-profit company, marketing communication, communication mix and communication strategy of an organization providing services will be defined in the first part of the thesis. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/frt0j/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Dagmar Svobodová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PORUBČANOVÁ, Veronika. \textit{Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/u96wvh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Social Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová