Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování – Bc. Veronika Porubčanová
Bc. Veronika Porubčanová
Bakalářská práce
Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování
Marketing activities in a community center and their evaluation
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě provedeného výzkumu oslovující klienty Komunitního centra Archa, navrhnout optimalizaci marketingové komunikace Komunitního centra Archa. V první části budou vymezeny pojmy marketing a marketing neziskových organizací, sociální marketing, marketingová komunikace a komunikační mix a komunikační strategie organizace poskytující služby. Druhá část je zaměřena na výzkum …víceAbstract:
The goal of the Bachelor thesis is to design an optimization of marketing communication of Community Center Archa based on the research of addressing its clients. The concepts of marketing, social marketing, marketing of non-profit company, marketing communication, communication mix and communication strategy of an organization providing services will be defined in the first part of the thesis. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/frt0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PORUBČANOVÁ, Veronika. \textit{Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/u96wvh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Sociální management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová