Analýza spotřebitelského chování při výběru nákupního centra v Ostravě – Alena Stáhalíková
Alena Stáhalíková
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování při výběru nákupního centra v Ostravě
Consumer Behaviour Analysis of Choosing Shopping Centre in Ostrava
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat rozhodování spotřebitelů při výběru nákupního centra v Ostravě a nalézt potenciální segmenty zákazníků, kteří vybraná obchodní centra v Ostravě navštěvují. Celý výzkum byl omezen na tři předem vybraná obchodní centra, jimiž byly: AVION Shopping Park, Forum Nová Karolina a FUTURUM. Celá práce je složena ze dvou částí. První část je teoretická a v jejím rámci …viacAbstract:
The aim of this thesis was to analyse consumer decisions when choosing a shopping centre in Ostrava and to find potential segments of customers who visit selected shopping centres in Ostrava. The entire research was limited to three pre-selected shopping centres, which were: AVION Shopping Park, Forum Nova Karolina and FUTURUM. The whole work includes two parts. The first part is theoretical, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143480
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedúci: Lenka Kauerová
- Oponent: Václav Žáček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STÁHALÍKOVÁ, Alena. \textit{Analýza spotřebitelského chování při výběru nákupního centra v Ostravě}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/u9fqep/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Spotřebitelské chování a consumer promotion
Tereza JANKOVÁ -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková