Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží – Gabriela Horáková
Gabriela Horáková
Bachelor's thesis
Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
Communication strategy for exact range of products of company Greiner in category of fast-moving consumer goods
Abstract:
V první teoretické části popisuji teoretická východiska, těmi jsou marketingový mix, SWOT analýza, následně komunikační strategie, definice ATL a BTL komunikačních aktivit, definice forem komerčních komunikací a jejich popis. V praktické části se pak věnuji představení firmy GP Slušovice, její historii, pravidlům a činnosti v ČR. Následuje kapitola o samotném terénním šetření, jeho vyhotovení a celkové …moreAbstract:
In first part of my thesis, I introduced basic theories of marketing, which is marketing mix, SWOT analysis, then communication strategies, definition of ATL and BTL communication activities, definition of variety of commerce communications and their description. In practical part of my thesis I introduce the company itself, its history, rules and activities in Czech Republic. Then I attached a chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39521
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2014
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Petr Mikulec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Gabriela. \textit{Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v~kategorii rychloobrátkového zboží}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/u9mh53/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39521
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková