Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží – Gabriela Horáková
Gabriela Horáková
Bakalářská práce
Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
Communication strategy for exact range of products of company Greiner in category of fast-moving consumer goods
Anotace:
V první teoretické části popisuji teoretická východiska, těmi jsou marketingový mix, SWOT analýza, následně komunikační strategie, definice ATL a BTL komunikačních aktivit, definice forem komerčních komunikací a jejich popis. V praktické části se pak věnuji představení firmy GP Slušovice, její historii, pravidlům a činnosti v ČR. Následuje kapitola o samotném terénním šetření, jeho vyhotovení a celkové …víceAbstract:
In first part of my thesis, I introduced basic theories of marketing, which is marketing mix, SWOT analysis, then communication strategies, definition of ATL and BTL communication activities, definition of variety of commerce communications and their description. In practical part of my thesis I introduce the company itself, its history, rules and activities in Czech Republic. Then I attached a chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Petr Mikulec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁKOVÁ, Gabriela. \textit{Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v~kategorii rychloobrátkového zboží}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/u9mh53/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39521
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková