Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu – Bc. Radek Laci
Bc. Radek Laci
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Marketing Communication Mix Selected Enterprise in Response to Changes in his Marketing mix
Abstract:
Ve své bakalářské práci s názvem Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu se zaměřuji na rakouskou firmu. Nemohu říci, jakou firmu ve své práci zmiňuji, neboť čerpám důvěrná a zákonem chráněná data přímo z marketingového oddělení, proto jsem firmu pojmenoval jako XY. V první části bakalářské práce se zabývám popisem Marketingového komunikačního …moreAbstract:
In my thesis, entitled Marketing communication mix selected enterprise in response to changes in his marketing mix. I focus on the Austrian company. I cannot say which company I mentioned in my work, because I draw confidential and legally protected data directly from the marketing department, that is why I named the company as XY. In the first part of this thesis deals with the description of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fadg2/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LACI, Radek. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného podniku v~závislosti na změnách jeho marketingového mixu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/u9xawj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová