Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi – Filip Šulc
Filip Šulc
Diplomová práce
Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi
Anotace:
Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá tématem marketingového managementu v celé jeho teoretické šířce a detailněji se věnuje především komunikování hodnot. Hodnot, které jsou, ať už pro klienta, zákazníka nebo obchodního partnera, jednou z nejdůležitějších částí …víceAbstract:
The abstract of this diploma thesis deals with the topic of marketing management in the segment of medium and large companies in the context of the global coronavirus crisis. The thesis deals with the topic of marketing management in all its theoretical breadth and deals in more detail with the communication of values. Values that are, whether for the client, customer or business partner, one of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/uch89o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULC, Filip. \textit{Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/uch89o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets