Filip Šulc

Diplomová práce

Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi

Anotace:
Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá tématem marketingového managementu v celé jeho teoretické šířce a detailněji se věnuje především komunikování hodnot. Hodnot, které jsou, ať už pro klienta, zákazníka nebo obchodního partnera, jednou z nejdůležitějších částí …více
Abstract:
The abstract of this diploma thesis deals with the topic of marketing management in the segment of medium and large companies in the context of the global coronavirus crisis. The thesis deals with the topic of marketing management in all its theoretical breadth and deals in more detail with the communication of values. Values that are, whether for the client, customer or business partner, one of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/uch89o/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací