Podpora rozvoje digitální a informatické gramotnosti žáků ZŠ – Petr VALENTA
Petr VALENTA
Master's thesis
Podpora rozvoje digitální a informatické gramotnosti žáků ZŠ
Support for the development of digital and computer literacy of primary school pupils
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vylepšením digitální gramotnosti a informatického myšlení žáků 9. ročníku základní školy. V rámci diplomové práce je vytvořena sada digitálních vzdělávacích materiálů, které jsou zaměřeny do předmětu "Dějepis". Materiály rozvíjí konkrétní digitální kompetence a jsou vytvořeny v souladu s revizí Rámcového vzdělávacího programu (RVP) pro obor Informační a komunikační technologie …viacAbstract:
The thesis deals with an improvement of a elementary school pupils' digital literacy and information thinking. As a part of the thesis, a set of digital educational materials is created. This set is linked with the subject of history. The materials improve particular digital competences and they are created in accordance with the revision of Framework Education Program for the Information and Communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Homanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALENTA, Petr. Podpora rozvoje digitální a informatické gramotnosti žáků ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-ict-ict
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová